Deschidere ziua 2: Google AdWords

În a doua zi a cursului vom discuta despre tot ce înseamnă analiza, realizarea şi optimizarea unei campanii de Google AdWords.

Google AdWords este una din cele mai eficiente metode de promovare PPC (Pay Per Click). Folosind un anumit buget, poți ajunge la publicul tău țintă și să își sporești vânzările sau cererile de ofertă, prin intermediul campaniilor.

Pentru a asigura succesul campaniilor tale și a nu risipi bugetul investit, este nevoie de setarea corespunzătoare a campaniei de AdWords, alegerea potrivită a cuvintelor sau expresiilor cheie, crearea grupurilor de anunțuri și a unor texte pentru anunțuri care să sporească rata de click.

Odată lansată, campania trebuie monitorizată constant. O campanie de Google AdWords poate fi de două feluri: Search și Display.

În cadrul sesiunii de Google AdWords, vei afla tot ceea ce trebuie să știi despre realizarea și gestionarea unei campanii de AdWords, atât Search cât și Display și vei avea ocazia de a simula propria campanie de Google AdWords pentru compania pe care o reprezinți.

În Introducere vom discuta despre: Google AdWords vs. Facebook Ads şi Google AdWords vs. SEO.

După această discuţie vei avea o imagine de ansamblu asupra a ce îţi pot oferi campaniile de Google AdWords şi de ce nu pot fi comparate cu Facebook Ads şi SEO.

Înapoi la pagina evenimentului!