Introducere in cursul de Google AdWords

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Email this to someoneTweet about this on Twitter

La acest curs vom discuta despre tot ce înseamnă analiză, realizarea şi optimizarea unei campanii de Google Adwords.

Google AdWords este una din cele mai eficiente metode de promovare PPC (Pay Per Click). Folosind un anumit buget, poți ajunge la publicul tău țintă și să își sporești vânzările sau cererile de ofertă, prin intermediul campaniilor de AdWords.

Pentru a asigura succesul campaniilor tale și a nu risipi bugetul investit, este nevoie de setarea corespunzătoare a campaniei tale de AdWords, alegerea potrivită a cuvintelor sau expresiilor cheie, crearea grupurilor de anunțuri și a unor texte pentru anunțuri care să sporească rata de click.

Odată lansată, campania trebuie monitorizată constant. O campanie de Google AdWords poate fi de trei feluri: Search, Display şi youtube la care se adaugă multe alte forme la aceste 3 tipuri.

În cadrul cursului de Google AdWords, vei afla tot ceea ce trebuie să știi despre realizarea și gestionarea unei campanii de AdWords, atât Search, Display cât şi youtube, și vei avea ocazia de a simula propria campanie de Google AdWords pentru compania pe care o reprezinți.

Înapoi la pagina evenimentului!