Integrare Email Marketing în mix-ul de promovare

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Email this to someoneTweet about this on Twitter

În prima parte, ne vom cunoaște mai bine, ne vom familiariza cu companiile din care fac parte participanții și vom discuta despre beneficiile pentru care să folosim Performance Marketing-ul în cadrul afacerilor noastre.

Deși a avut o perioadă în care a pierdut din popularitate, email marketing-ul a devenit astăzi una din cele mai eficiente metode de promovare online. Este eficientă din punct de vedere al costurilor și este cea mai rapidă metodă de comunicare directă cu sute, mii și chiar zeci de mii de persoane direct interesate de afacerea care o folosește.

Vom discuta la început despre cum putem integra metodele de Email Marketing în mixul de metode de vânzare online al afacerilor noastre. Vom vedea exact:

  • De ce să folosim Email Marketing
  • La ce rezultate ne putem aștepta
  • În cât timp putem genera rezultate cu această metodă
  • Care sunt costurile estimate pentru utilizarea acestei metode
  • De câte tipuri poate fi un newsletter și ce scop are fiecare
  • Cum ne înțelegem clienții și potențialii clienți (profilul buyer persona)
  • Traseul consumatorului în cadrul strategiei de Email Marketing
Înapoi la pagina evenimentului!