Cum realizezi o campanie de Google Search/ Search-dynamic / Brand

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Email this to someoneTweet about this on Twitter

Campania de Google Adwords Search este cea mai folosită, dar şi cea mai eficientă din punct de vedere al conversiilor. Aceasta poate fi de tip Search clasic, de tip dinamic sau de tip brand + multe alte combinaţii.

Este campania care necesită cel mai mare buget, iar dacă nu este făcută în cele mai bune condiţii se pot pierde foarte mulţi bani pe click-uri care nu aduc conversii.

Sesiunea va avea următoarea structură:

  • Cum să-ţi găseşti cele mai bune cuvinte cheie (Keyword planner);
  • Cum să-ţi stabileşti un buget estimativ pentru campanie;
  • Tipurile de cuvinte cheie;
  • Cum îţi setezi campania de Google adwords;
  • Cum stabileţi grupurile de anunţuri;
  • Cum realizezi un anunţ atractiv şi eficient;
  • Cum analizezi o campanie de Google adwords search;
  • Cum stabileşti cuvintele cheie negative;
  • Calitatea cuvintelor cheie – cum să primeşti o notă cât mai mare pe fiecare anunț;
  • Exemple multe de campanii reuşite.
  • Cum realizezi o campanie de google adwords dynamic search;
  • Cum realizezi o campanie de google adwords brandprotect şi de ce să faci o astfel de campanie;

Sesiunea este practică, deoarece după fiecare concept prezentat, participanţii vor lucra pentru propria campanie de Google adwords.

Înapoi la pagina evenimentului!