Crearea și optimizarea campaniilor de tip Search

Pentru a asigura succesul campaniilor tale și a nu risipi bugetul investit, este nevoie de setarea corespunzătoare a campaniei tale de AdWords, alegerea potrivită a cuvintelor sau expresiilor cheie, crearea grupurilor de anunțuri și a unor texte pentru anunțuri care să sporească rata de click.

Odată lansată, campania trebuie monitorizată constant.

În cadrul acestei sesiunii de Google AdWords, vei afla tot ceea ce trebuie să știi despre realizarea și gestionarea unei campanii de AdWords Search.

Vei vedea:

  • cum se găsesc cele mai bune cuvinte cheie (Keyword planner);
  • cum se stabilește un buget estimativ pentru campanie;
  • cum se setează campania de Google AdWords;
  • cum se stabilesc grupurile de anunţuri;
  • cum se realizează anunţurile atractive şi eficiente;
  • cum se analizează campania;
  • cum se stabilesc cuvintele cheie negative;
  • cum se obține o notă mare pe fiecare anunț;
  • exemple de campanii reuşite.
Înapoi la pagina evenimentului!