Campanie Google Search: realizare & optimizare

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Email this to someoneTweet about this on Twitter

Din perspectiva obținerii de conversii, o foarte bună alegere este crearea unei campanii Google Search.

Această campanie necesită bugete mai ridicate care, însă nu va aduce rezultatele dorite dacă nu este realizată în cele mai bune condiții.

Structura pe care se bazează această sesiune este următoarea:

  • găsirea celor mai bune cuvinte cheie cu ajutorul instrumentului Keyword Planner;
  • stabilirea unui buget estimativ pentru campanie;
  • prezentarea tipurilor de cuvinte cheie;
  • setarea campaniei de Google AdWords;
  • stabilirea grupurilor de anunţuri;
  • realizarea unui anunţ atractiv şi eficient;
  • analizarea unei campanii de Google AdWords Search;
  • stabilirea unor cuvinte cheie negative;
  • stabilirea unui nivel ridicat al calității cuvintelor cheie (cum să primeşti o notă cât mai mare pe fiecare anunț);
  • prezentarea unor exemple de campanii reuşite.

Sesiunea este practică, deoarece după fiecare concept prezentat, participanţii vor lucra pentru propria campanie de Google AdWords.

Înapoi la pagina evenimentului!