Despre eveniment

Experimentează marketing-ul bazat pe performanță la Cluj-Napoca!

Pay-Per-Click Marketing este cea mai eficientă metodă de marketing online, din perspectiva creșterii vânzărilor și a traficului unui website.

De aceea, te invităm la două zile de aprofundare și practică în PPC Marketing, în cadrul unei noi ediții a Laboratorului de Online, în Cluj-Napoca, pe 8 – 9 aprilie!

De ce să participi la acest curs?

În cadrul cursului de Facebook Ads, vei:

– realiza un plan de campanii Facebook Ads, direct pentru firma sau organizația ta;

– învăța cum să creezi reclame pe Facebook pentru diferite tipuri de audiență;

– afla ce înseamnă campaniile de remarketing dinamic;

– simula propriile campanii Facebook Ads și vei parcurge toți pașii necesari pentru realizarea diferitelor tipuri de reclame sponsorizate;

– afla ce înseamnă campaniile de remarketing pe Facebook și vei ști cum să le folosești;

– afla toate noutățile din Facebook Ads.

În cadrul cursului de Google AdWords, vei:

– simula propria campanie de Google AdWords (Search și Display), cu toate strategiile aferente, direct pentru firma sau organizația ta;

– afla ce înseamnă campaniile de Google AdWords remarketing și cum să le folosești;

– afla cum să monitorizezi activitatea unei agenții de marketing online;

– afla toate noutățile din Google AdWords;

– primi un voucher Google AdWords cadou de 200 de lei pentru prima ta campanie.

După aceste cursuri vei rămâne cu:

– o diplomă care atestă participarea la acest curs;

– un voucher Google AdWords cadou de 200 de lei pentru prima ta campanie;

acces la un grup secret cu informații de interes din marketing online;

suportul de curs (în format electronic);

– foarte multă experiență și cunoștințe în PPC Marketing!

Dacă vrei să vezi cum se desfășoară acest curs, vizionează videoclipul următor:

Cum știi că acest curs este pentru tine?

Acest curs ți se adresează ție, dacă îți dorești să acumulezi cunoștințe teoretice și practice despre realizarea campaniilor eficiente, utilizând Facebook Ads și Google AdWords, care să aducă mai mulți clienți afacerii tale.

Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat numeroase companii să își îmbunătățească strategiile de marketing online. Dacă vrei să afli mai multe, intră pe pagina noastră de portofoliu.

  • Număr minim de participanți: 7
  • Număr maxim de participanți: 15
  • Nivel de inițiere al participanților în noțiunile prezentate: mediu

Organizator

Pentru informații detaliate despre fiecare sesiune din acest curs, click pe numele acesteia din programul de mai jos.

Traineri

Laurentiu Mihai

  • The Pharmacy
  • Laurențiu este specialist acreditat Google AdWords

Localizare

Hotel Ramada
Adresă: Calea Turzii, nr 43-49, Cluj-Napoca
Website: ramadacluj.ro


Vezi pe Google Maps

Testimoniale

Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat sute de companii să își îmbunătățească strategia de marketing online. Iată câteva din impresiile participanților:

„Recomand tuturor care doresc sa invete mai multe despre Facebook Ads si Google AdWords pentru ca vor invata lucruri interesante, structurate, tips & tricks, ce e bine si ce nu e bine sa faci, care sunt indicatorii de urmarit in campanii (cursul fiind unul practic). (...)” Maria Nadasan

„Am apreciat structura cursului, disponibilitatea speakerilor de a raspunde tuturor intrebarilor, exemplele si sfaturile practice, atmosfera relaxanta, materialele folosite. (...)” Adina Paris

„Pentru mine, informatia primita a fost deosebit de utila, astfel incat am  reusit sa-mi structurez mult mai bine informatiile existente cu cele transmise in cadrul cursului.” Elena Anton

Mai multe testimoniale despre ultimele noastre cursuri găseşti pe pagina Impresii.

Înscriere eveniment

Cursul va avea loc pe 8 și 9 aprilie, la Cluj-Napoca. Investiția ta în acest curs este 149 Euro (TVA inclus) și ea cuprinde:
  • - evoluția ta în marketing online;
  • - răspuns la toate întrebările tale legate de marketing online;
  • - îndrumarea instructorilor în timpul cursului și după acesta;
  • - pauzele de cafea și gustare;
  • - diplomă de participare;
  • - suportul de curs în format electronic;
  • - acces la un grup secret al participanților, plin de informații de interes din domeniu;
  • - voucher de 200 de lei pentru prima campanie de Google AdWords pe care o vei realiza.
Locurile s-au ocupat! Vă mulțumim pentru înscrieri!