Despre eveniment

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Email this to someoneTweet about this on Twitter

Evoluează în Google AdWords și Analytics la București!

Ca să te asiguri că potențialii clienți te găsesc atunci când au nevoie de produsele sau serviciile tale trebuie să apari printre primele opțiuni în rezultatele căutărilor. O modalitate de ajunge în primele afișări este să derulezi campanii publicitare, utilizând Google AdWords.

Pentru a afla cum să îți creezi propria strategie eficientă de promovare pe motorul de căutare Google, te invităm la curs pe 14 – 15 octombrie, în București!

De ce să participi la acest curs?

În prima zi a cursului vei:

– dobândi o imagine de ansamblu asupra evoluției mediului online din România;

– afla care sunt tipurile de campanii Google AdWords;

realiza propria campanie de Google AdWords în rețeaua Search, direct pentru firma sau organizația ta;

În cea de-a doua zi vei:

realiza propria campanie de Google AdWords în rețeaua Display;

– simula o campanie de promovare în Gmail;

– afla ce înseamnă campaniile de Google AdWords remarketing și cum să le folosești;

– acumula cunoștințe despre Google Analytics.

După curs vei rămâne cu:

– o diplomă care atestă participarea la acest curs;

acces la un grup secret cu informații de interes din marketing online;

suportul de curs (în format electronic);

– foarte multă experiență și cunoștințe în Google AdWords și Analytics;

– un voucher Google AdWords cadou de 200 de lei (valabil pentru conturile nou create).

Cum știi că acest curs este pentru tine?

Acest curs ți se adresează dacă îți dorești să înveți cum poți maximiza rezultatele obținute din Google AdWords, prin realizarea de campanii eficiente și prin optimizarea rezultatelor obținute.

Număr minim de participanți: 7

Număr maxim de participanți: 15

Nivel de inițiere al participanților în noțiunile prezentate: începător/mediu.

Organizator

  • Pentru informații detaliate despre fiecare sesiune din acest curs, click pe numele acesteia din programul de mai jos.

Localizare

Ramada Bucharest North
Adresă: Daniel Danielopolu, 44A, București
Website: ramadanorth.ro


Vezi pe Google Maps

Traineri

Testimoniale

Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat sute de companii să își îmbunătățească strategia de marketing online. Dacă vrei să afli mai multe, intră pe pagina noastră de portofoliu. Iată câteva dintre impresiile participanților:

„V-a iesit foarte bine cursul, mi-a placut tare mult ca, desi ati avut oameni cu niveluri diferite de cunostinte, voi ati reusit sa adaptati continutul astfel incat sa inteleaga toata lumea, dar nici sa nu se plictiseasca cei care aveau deja cunostinte.” Ramona Pirlog

„Un curs complet, cu multe informatii bine structurate. Trainerii sunt pasionati de ceea ce fac si au raspuns la toate problemele pe care le poti intampina in domeniu. Am fost la toate cursurile tinute de The Pharmacy si le recomand cu drag.” Liliana Stefan

„Nu pot decat sa iti multumesc pentru informatiile oferite. Recomand cu incredere acest curs oricarei persoane care are o idee de business sau care are deja un business pe care doreste sa il promoveze sau sa il faca sa creasca.” Iulia Gocan

Mai multe testimoniale despre ultimele noastre cursuri găseşti pe pagina Ediţii Anterioare.

Înscriere eveniment

Cursul de Google AdWords și Analytics are loc pe 14 - 15 octombrie, în București. Investiția ta în acest curs este de 149 € 119 € (TVA inclus), valabilă pentru primele 10 persoane înscrise și ea cuprinde:
  • - evoluția ta în marketing online;
  • - răspuns la toate întrebările tale legate de Google AdWords și Analytics;
  • - îndrumarea instructorului în realizarea unui plan pentru Google AdWords;
  • - pauzele de cafea și gustare;
  • - diplomă de participare;
  • - suportul de curs în format electronic;
  • - acces la un grup secret al participanților, plin de informații de interes din domeniu.
*Grupurile de minim 3 persoane care se înscriu din partea aceleiași companii primesc reducere suplimentară de 10 euro/participant.

Rezervă-ți locul!

Nume și prenume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Funcţia (obligatoriu)

Compania (obligatoriu)

Website (obligatoriu)

Cod Promoțional (opțional)